2013. július 3., szerda

CHALES MICHAEL DAVIS INTERJÚ MARCEL-RŐL

Az Alloy Entertainment feltett néhány kérdést Charles Michael Davis-nek a The Originals-t illetően, ő pedig örömmel válaszolt rájuk.


Mi volt az első reakciód amikor megtudtad, hogy a The Originals is bekerült a The CW 2013-as őszi műsortárába?
Már az elején meg voltam győződve róla, hogy be fogják rendelni a sorozatot, mert ahogy néztem a Vámpírnaplókat azt gondoltam, ez egy fantasztikus sorozat – de természetesen addig nem tudtunk ünnepelni amíg megerősítést nem kaptunk. De az, hogy a backdoor pilot levetítése utáni második napon berendelték, nagyon jó érzés volt. Leforgatni egy Pilot-ot, és a levetítése után ilyen hamar döntést hozni róla? El voltam ragadtatva. Nagyon is.

Csináltatok valamit ünneplés céljából? Láttuk a Twitter-en, hogy Leah Pipes-el (Camille megformálója) például elmentetek desszertezni.
Igen! Ez valóban megtörtént. Csokoládés mogyoróvajas kelyhet ettünk. Semmi tejjel. Nagyon finom volt. Minden álmom valóra vált. És most itt vagyok. (Nevet.)

A show bepillantást enged majd Marcel múltjába is?Minden bizonnyal megtudhatunk majd többet arról, hogyan jutott el erre a pontra az életében. Ő az utcán nevelkedett fel, szinte a semmiből jött, de nagyon ravasz tud lenni. Azt hiszem elsőkézből meg fogjuk tudni milyen tapasztalatai vannak Marcel-nek arról, milyen lehetett New Orleans utcáin felnőni, és abból a helyzetből egy egyre magabiztosabb, vezető szerepet betölteni.

Mi a titkos trükköd Marcel magabiztosságát illetően?
Sok Ray Lewis videót nézek. A felvágásai amiket olyan hihetetlenül és intenzíven ad elő, egy igazi atlétának érzem magam tőle – ez a titkom. És ez lendületet ad. Mellkasból kiabálni és le-fel ugrálni. És ordítani. (Nevet.)

Mi szerepel a The Originals-os kívánláglistád tetején?
Szeretném, hogy Kol élőként térjen újra vissza. Ő egy nagyon érdekes karakter és szerintem egy csomó történetet fel lehetne róla fedezni.

*Bonnie  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése